Namn:

Bor i skogen med mina två dalmatinrar Birk och Mio, hästarna Fandango, Chica, Broszka och Aéreo, samt katterna Pojken och Simpson, tuppen Tuppen och så min sambo Martin också förstås!

måndag, oktober 23, 2006

Hur gick det här till...

Jahapp, nu sitter jag här o skriver... jag skulle ju bara skriva ett inlägg på en annan blogg och plötsligt råkade jag skapa mig en egen, inte illa för en totalt dator-okunnig som jag. Nåja, jag har haft väldigt stor glädje av min systers blogg som hon skrev när hon var i USA men den har nästan tystnat helt nu när de har flyttat hem igen, så det är kanske dags att starta en egen. Här kommer jag väl förmodligen att skriva om mina djur (om jag nu nånsin lyckas logga in mig igen...) och det kan väl alltid glädja någon :-), om inte annat så kan det ju fungera som en egen liten dagbok för mig. I alla fall, jag har två hundar, två katter och tre hästar så lite finns det ju att skriva om. Återkommer en annan dag!