Namn:

Bor i skogen med mina två dalmatinrar Birk och Mio, hästarna Fandango, Chica, Broszka och Aéreo, samt katterna Pojken och Simpson, tuppen Tuppen och så min sambo Martin också förstås!

tisdag, april 24, 2007

Agility, avslutning o bilder

Igår var sista agilityträningen för den här omgången. Snyft säger både jag och Birk. Det är verkligen veckans höjdpunkt. Vi tränade på A-et och balansbommen och sedan hoppade vi bana och hade lite tävling. Vi fick två försök på oss på banan och det var tur - första rundan blev jag och Birk diskade fem gånger hahaha. Birk var så lycklig att han for över A-et några extra gånger och genom en tunnel för säkerhets skull också... Nåväl, andra varvet gick bra mycket bättre, han var fokuserad och lyssnade jättebra, jag tror vi fick en vägran bara, och snabbt gick det (så snabbt jag klarade att hänga med...). Birk vann vår lilla tävling och fick ett mumsigt pris i form av små torkade korvar. Martin var med och filmade och fotade och det var roligt att se att Birk kunde koncentrera sig på mig fast han fanns med på banan.

Här är lite bilder från träningen på A-hindret:

Kontaktfält

Upp på toppen!
Tungan rätt i mun