Namn:

Bor i skogen med mina två dalmatinrar Birk och Mio, hästarna Fandango, Chica, Broszka och Aéreo, samt katterna Pojken och Simpson, tuppen Tuppen och så min sambo Martin också förstås!

tisdag, januari 15, 2008

funkar att kommentera i bloggen

Nu har jag fixat så att det ska gå att kommentera här i bloggen om nu nån skulle vilja det ;-). Datorkunskapen ökar efterhand även här ute i skogen...
I övrigt så är jag alldeles för slö med hundträningen just nu. Det märks att det är vinter och trist ute. Igår så gick jag först med båda hundarna tillsammans i koppel, det var bedrövligt och jag blev bara irriterad, efter ett tag så vände vi och gick hem o lämnade en hund och vovvarna fick promenera en i taget med mig. De förvandlades då till glada och duktiga hundar istället... det är nog matte det är fel på... Det är betydligt jobbigare för huvudet att hålla reda på två hundar istället för en och att belöna rätt hund i rätt ögonblick... Nu är min fot som fick en spark av häst rätt så ok igen (efter 5 veckor) så nu verkar det funka att promenera mera igen tack o lov.